Dostawy

Nasze paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub realizujemy własnym transportem. W przypadku złożenia zamówienia i zaksięgowania wpłaty:

Logo_InPost
  • do godziny 12:00 - paczka jest wysyłana tego samego dnia,
  • po godzinie 12:00 - paczka jest wysyłana w następnym dniu roboczym.


99% paczek jest dostarczanych w przeciągu 24 godzin od momentu nadania, pozostałe w przeciągu 48 godzin od momentu nadania.


Cennik dostaw

Obniżyliśmy ceny dostaw!

Koszty dostawy ponosi kupujący. Cena dostawy wynosi:

  • 9,99 zł - w przypadku kiedy wybrano płatność za pomocą systemu bezpiecznych transakcji online PayU bądź płatność przelewem tradycyjnym,
  • 9,99 zł - w przypadku kiedy wybrano płatność za pobraniem,
  • 0 zł - w przypadku kiedy wartość brutto zamówienia przekracza 400,00 zł zarówno przy przedpłacie jaki i płatności za pobraniem.

Koszty dostaw mogą ulec zmianie wraz ze zmianą cenników przewoźnika.


Odbiór Osobisty

Możliwy jest także bezpłatny odbiór osobisty w naszym oddziale biura handlowego w Łodzi

Firma Debiut Plus
ul. Lodowa 106A
93-232 Łódź
Zobacz na mapie
Kontakt
E-mail: Office@debiutplus.pl
Tel.: 42 663 25 08
Godziny otwarcia:
pn - pt: 8:00 - 16:00
sb - ndz: nieczynne

Jak najszybciej otrzymać przesyłkę?

Poniżej znajduje się lista kombinacji sposobu dostawy oraz sposobu płatności uszeregowana pod kątem szybkości dostarczenia zamówienia do klienta:

  1. Odbiór osobisty Gotówka przy odbiorze / PayU - Odbierasz od razu po zamówieniu w dogodnym dla Ciebie momencie w naszym punkcie odbioru osobistego w Łodzi,
  2. Dostawa kurierem Gotówka przy odbiorze / PayU - Jeśli zamówienie złożysz do 12:00, to zamówienie dostaniesz już następnego dnia. Jeśli po 12:00, to zamówienie dojdzie za dwa dni,
  3. Dostawa kurierem Przelew tradycyjny - Z uwagi na czas zaksięgowania płatności, zamówienie otrzymasz po 2 - 3 dniach od zlecenia przelewu,
  4. Odbiór osobisty Przelew tradycyjny - Z uwagi na czas zaksięgowania płatności, po 2 - 3 dniach od zlecenia przelewu otrzymasz od nas maila potwierdzającego możliwość odbioru.

UWAGA: Klient jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient zobowiązany jest zgłosić ten fakt kurierowi i, nie przyjmując towaru, sporządzić protokół reklamacyjny w jego obecności. Tylko na tej podstawie jesteśmy w stanie zwrócić Państwu środki pieniężne i obciążyć kosztami firmę kurierską.


Wszelkie szczegółowe regulacje związane z przesyłką towarów określone są w regulaminach firmy kurierskiej InPost.

W przypadku reklamowania zakupionego towaru, koszt odesłania do sklepu przesyłki pokrywa klient. Jeśli roszczenia reklamacyjne zostaną uznane za podstawne, zwrócimy Państwu koszty przesyłki.
Koszt przesyłki towaru zwracanego pokrywa klient.