Zwroty i reklamacje

Priorytetem działalności naszego sklepu jest pełna satysfakcja Klienta i zadowolenie z zakupionego towaru. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę jakim ryzykiem obarczone są zakupy przez Internet bez możliwości dotknięcia, obejrzenia czy przetestowania produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby to ryzyko eliminować wszędzie tam, gdzie się tylko da.

Kierując się tym podejściem umożliwiamy naszym Klientom zwrot i reklamację zakupionego towaru w zaledwie kilku szybkich krokach. Dzięki temu cały proces jest w naszym sklepie niezwykle prosty. Pierwsze pytanie, na które musisz znać odpowiedź, to:

Czy podczas składania zamówienia zalogowano się na swoje konto w sklepie?

Zakupu dokonano po zalogowaniu na swoje konto.


1

W historii swoich zamówień odszukaj przedmiot, który chcesz zgłosić do zwrotu lub reklamacji.

Znajdziesz ją po zalogowaniu się na swoje konto w sekcji MOJE KONTO (1) > PROFIL KLIENTA (2), a następnie w zakładce ZAMÓWIENIA (3) > ZREALIZOWANE (4). Spośród zrealizowanych zamówień znajdź to, w którym znajduje się przedmiot zgłaszany do zwrotu lub reklamacji. Następnie kliknij WIĘCEJ (5) przy wybranym zamówieniu, aby przejść do jego szczegółów.

Jak reklamować?

2

Spośród produktów zakupionych w danym zamówieniu odszukaj ten, który chcesz zwrócić lub reklamować.

Przy każdym produkcie znajdują się przyciski służące do wywołania formularza wybranego zgłoszenia. Jeśli zatem chcesz zwrócić przedmiot kliknij przycisk ZWROT (1), a jeśli chcesz go reklamować wybierz REKLAMACJA (2).

szczegóły

3

Wypełnij wybrany formularz.

W zależności od tego, który przycisk wybrano, pojawi się odpowiedni formularz. Rubryki w formularzu oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe.

  • Zwrot - Żadne z pól formularza nie jest obowiązkowe, ale ich wypełnienie przyspieszy proces zwrotu.

    W pierwszym polu napisz nam, dlaczego zwracasz dany przedmiot, co było z nim nie tak, opisz jego wady i określ swoje żądania (zwrot czy wymiana na inny egzemplarz). Każda z tych informacji posłuży nam do poprawy obsługi klienta.

    W drugim polu wpisz numer konta bankowego, na które zwrócimy środki pieniężne, jeśli takie będzie Twoje żądanie.

    Pamiętaj - na zwrot produktu masz 14 dni od momentu jego otrzymania!

  • Reklamacja - Pierwsze z pól służy do określenia wady, jaka wystąpiła w reklamowanym produkcie. Do wyboru masz opcje wada konstrukcyjna, uszkodzenie mechaniczne oraz inne (określ jaka wada w polu "dodatkowe informacje").

    W drugim polu określ datę powstania wady. Pamiętaj, że większość sprzedawanych przez nas produktów posiada dwuletnią gwarancję.

    Kolejne pole służy do wpisania wszelkich dodatkowych informacji i szczegółów o reklamowanym przedmiocie. Napisz nam, dlaczego zwracasz dany przedmiot, co było z nim nie tak oraz opisz jego wady. Każda z tych informacji posłuży nam do poprawy obsługi klienta.

    Czwarte pole pozwala Ci określić Twoje żądania względem sklepu. Do wyboru masz: naprawę, wymianę, zwrot zapłaty oraz obniżkę ceny.

    Na końcu podaj numer konta bankowego, na które zwrócimy środki pieniężne, jeśli takie będzie Twoje żądanie.

Po wypełnieniu formularza kliknij na przycisk potwierdzający, który znajduje się przy jego dolnej krawędzi. Formularz zostanie zamknięty, a w jego miejsce pojawi się informacja o przyjęciu zgłoszenia. Dalsze ustalenia w kierunku sfinalizowania sprawy odbywać będą się za pomocą korespondencji mailowej. Oczekuj na wiadomość od nas w terminie do 14 dni od dnia wysłania zgłoszenia.

formularz zwrotuformularz reklamacji


4

Wszystkie zgłoszone zwroty i reklamacje znajdziesz w swoim profilu.

Będąc zalogowanym na swoje konto możesz sprawdzić, jaki obecnie status posiadają zgłoszone przez ciebie zwroty i reklamacje. W tym celu wystarczy wejść w zakładkę REKLAMACJE, a następnie kliknąć w pole W TRAKCIE. Możesz także przejrzeć historię zakończonych zgłoszeń klikając na ZREALIZOWANE. W obu tych przypadkach możesz zobaczyć szczegóły zgłoszenia klikając na wybrany przedmiot.

Zwroty i reklamacje

Zakupu dokonano bez logowania się do sklepu


1

Przygotuj numer zamówienia, kod produktu oraz dowód zakupu

Podstawą do rozpatrzenia zwrotu bądź reklamacji jest dowód zakupu, który wysłaliśmy wraz z zamówionymi produktami. Skan tego dokumentu należy dołączyć do zgłoszenia. Niezwykle istotną informacją jest też numer zamówienia oraz kod zgłaszanego produktu. Obie te informacje znajdują się na dokumencie zakupu, a także w mailu, który wysłaliśmy na Twoją skrzynkę pocztową zaraz po zakupie.



2

Wyślij do nas wiadomość zgłaszającą zwrot lub reklamację.

  • W przypadku zwrotu - wyślij do nas maila zawierającego w treści poniższą formułę:
  • Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów],
    numery zamówień: [numery] .

    Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .

    Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
    Adres: [adres kupującego]
    Data: [data odstąpienia od umowy]

    Pamiętaj - na zwrot produktu masz 14 dni od momentu jego otrzymania!

  • W przypadku reklamacji - wyślij do nas maila z możliwie najbardziej dokładnym opisem wady. Pomocne okażą się też zdjęcia wskazujące na usterkę. Nie zapomnij określić daty powstania wady oraz swoich żądań wobec sklepu.

    Pamiętaj - większość produktów w naszym sklepie posiada dwuletnią gwarancję!



3

Oczekuj naszej odpowiedzi

Dalsze ustalenia w kierunku sfinalizowania sprawy odbywać będą się za pomocą korespondencji mailowej. Oczekuj na wiadomość od nas w terminie do 14 dni od dnia wysłania zgłoszenia. Czas potrzebny na zamknięcie zgłoszenia jest zależny od ilości informacji, jakie udzielisz nam w zgłoszeniu.


Więcej informacji dotyczących zwrotów i reklamacji znajdziesz w regulaminie naszego sklepu (§4 i §5)